NABÓR UZUPEŁNIAJĄCY w ramach Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina – Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym – „ Granty PPGR”.

W związku z możliwością wykorzystania pozostałych z programu oszczędności oraz zmniejszeniem liczby osób zakwalifikowanych do otrzymania wsparcia, Gmina Miasta Tarnowa ogłasza nabór uzupełniający w ramach Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina – Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym „Granty PPGR”, Oś V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia – REACT-EU, Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020.

 

W ramach projektu „Granty PPGR”,o wsparcie w postaci sprzętu komputerowego- laptopów, mogą ubiegać się uczniowie szkół podstawowych oraz szkół średnich, którzy łącznie spełniają poniższe warunki:

  • uczeń zamieszkuje na terenie miasta Tarnowa,
  • rodzic, dziadek/babcia, pradziadek/prababcia ucznia był pracownikiem PPGR(państwowego przedsiębiorstwa gospodarki rolnej) i zamieszkiwał/aw miejscowości, w której niegdyś znajdował się PPGR,
  • uczeń nie otrzymał na własność lub w drodze użyczenia, w ostatnim roku oraz roku poprzedzającym rok złożenia przedmiotowego wniosku, komputera stacjonarnego lub przenośnego będącego laptopem zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych lub zwrotu kosztów, lub dofinansowania zakupu tych rzeczy.

Rodzice uczniów(lub uczniowie pełnoletni) w przypadku spełnienia ww. warunków i chęci wzięcia udziału w naborze uzupełniającym w ramach projektu „Grantu PPGR”, proszeni są o kontakt i dostarczenie do Urzędu Miasta Tarnowa – Wydziału Rozwoju Miasta uzupełnionego oświadczenia (w załączeniu) wraz z kompletem dokumentów wymienionych poniżej,  w nieprzekraczalnym terminie do 10 listopada 2022r:

 

 

  • Dokumenty potwierdzające POKREWIEŃSTWO w linii prostej pomiędzy dzieckiem a osobą pracującą niegdyś w Państwowym Przedsiębiorstwie Gospodarki Rolnej (PPGR).

 

W tym celu należy złożyć kopie dokumentów oraz do wglądu ich oryginały, takie jak: odpisy zupełne aktów urodzenia, aktów małżeństwa, aktów zgonu itp. Z dokumentów tych musi wynikać stopień pokrewieństwa w linii prostej rodzica, dziadka/babci, pradziadka/prababci (byłych pracowników PPGR) z uczniem zamieszkującym na terenie miasta Tarnów.

 

 

  • Dokument/y poświadczające ZATRUDNIENIE w PPGR rodziców, dziadków, pradziadków, opiekunów prawnych – krewnych w linii prostej uczniów zamieszkujących na terenie miasta Tarnowa.

 

Mogą to być: świadectwa pracy, umowy o pracę, zaświadczenia z ZUS, KOWR, bądź inny dokument,
z którego wynika fakt zatrudnienia, np. ksero legitymacji ubezpieczeniowej, listy płac, zaświadczenia, stron starego typu dowodu osobistego, itp.

 

  • Dokument poświadczający MIEJSCE ZAMELDOWANIA rodzica, dziadka/babci, pradziadka/prababci (byłych pracowników PPGR) w miejscowości lub gminie objętej PPGR w okresie pracy w danym gospodarstwie.

 

W tym celu należy złożyć oryginał lub kopie dokumentów oraz do wglądu ich oryginały, takich jak: zaświadczenie o zameldowaniu w latach zatrudnienia byłego pracownika w PPGR i inne.

 

  • Dokument poświadczający ZAMIESZKANIE UCZNIA na terenie miasta Tarnowa (np. kserokopia legitymacji szkolnej lub zaświadczenie o zameldowaniu w Tarnowie)

 

W związku z ograniczonymi możliwościami finansowymi (wykorzystanie pozostałych oszczędności z programu) oraz zmniejszeniem liczby osób zakwalifikowanych do otrzymania wsparcia, szacuje się, iż dodatkowa rekrutacja obejmie ilość 11 sztuk poprawnie złożonych oświadczeń wraz z kompletem wymaganych dokumentów.

 

Liczy się kolejność złożenia oświadczeń wraz z kompletem dokumentów.

 

 

  

 

KOMPLET DOKUMENTY NALEŻY DOSTARCZYĆ W NIEPRZEKRACZALNYM TERMINIE

 

DO 10 LISTOPADA 2022 R.

 

DO WYDZIAŁU ROZWOJU MIASTA URZĘDU MIASTA TARNOWA (UL.NOWA 4,  POKÓJ 222)

 

W razie pytań prosimy o kontakt zp. Magdaleną Świtek – tel. 146882664

 

Skip to content